Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

2015 Chevrolet Corvette Z06



Ένα όνειρο το οποίο έγινε πραγματικότητα, ένας συνδυασμός κίτρινου και μαύρου, μια άκρως επιβλητική και αγωνιστική εμφάνιση, ένα κτήνος 630 ίππων! Αυτές είναι μερικές από τις εκφράσεις που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε ώστε να χαρακτηρίσουμε αυτό το Αμερικάνικο υπερ-αυτοκίνητο.

Μόλις λίγες ώρες έχουν περάσει από την έκθεση αυτοκινήτου του Detroit όπου έκανε την εμφάνισή της η 4η γενιά της Corvette Z06! Πραγματικά μένεις άφωνος παρατηρώντας αυτό το επίτευγμα της τεχνολογίας! Τόσο εμφανισιακά όσο και εσωτερικά τα χαρακτηριστικά είναι απίστευτα. Τι να αναφέρει κάποιος, τη μηχανή χωρητικότητας 6,2L με τα 635 άλογα, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, τα 3,4 sec για τα 0-100 ή την τιμή αγοράς που αναμένεται να ξεκινάει από τα 85.000$ για την Αμερικάνικη αγορά;




































































Κινητήρας:
Η χωρητικότητα του νέου κινητήρα είναι 6,2 λίτρα και βασίζεται στην αρχιτεκτονική της Stingray με ιδιαίτερη έμφαση να έχει δοθεί στις χαμηλές στροφές, "μας εξηγεί ο Jordan Lee, επικεφαλής μηχανικός".  Το αμάξι έχει 625 άλογα +, συμπληρώνει ο επικεφαλής της εταιρείας, αναλύοντας πως το μηχανικό σύνολο του αυτοκινήτου, περιέχει βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου, ξηρό κάρτερ λαδιού, άμεσο ψεκασμό, απενεργοποίηση κυλίνδρων καθώς και συνεχή μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων! Έτσι έχουμε έναν άκρως συμπαγή υπερσυμπιεστή Eaton R1740 TVS με ενσωματωμένο intercooler αέρα-νερού όπου και τα 2 βρίσκονται τοποθετημένα στην περιοχή μεταξύ των κυλινδροκεφαλών επιτρέποντας στον κινητήρα να έχει καλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές ακόμα και από το περίφημο ZR1.























Παρόλο που η Chevrolet ανακοίνωσε πως η Z06 θα εφοδιάζεται με έναν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, αρχικά θα είναι διαθέσιμη με το χειροκίνητο κιβώτιο των 7 σχέσεων. Το κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει οικονομία καυσίμου, χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση, εξηγεί ο Bill Goodrich, βοηθός αρχιμηχανικός.

Εμφάνιση & Σχεδίαση:
Το πλάτος της Ζ06 δεν καθορίστηκε από την αισθητική, αλλά από τα λάστιχα, μας εξηγεί ο διευθυντής σχεδιασμού της Corvette, Tom Peters. Τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν προέρχονται από την ZR1 και αυτός είναι ο λόγος που το αμάξωμα θα είναι μεγαλύτερο κατά 5 εκατοστά μπροστά και περισσότερο από 7 εκατοστά στο πίσω μέρος σε σχέση με την Stingray έκδοση. Στη συνέχεια ο ίδιος επισημαίνει τις μεγαλύτερες οπές που υπάρχουν στα μπροστινά φτερά καθώς και το τέχνασμα με τις λεπίδες αέρα πάνω από τα πίσω φτερά που διοχετεύουν περισσότερο αέρα στο σύστημα μετάδοσης καθώς και στο διαφορικό. Επίσης αναφέρθηκε στην μπροστινή μάσκα η οποία κινεί περισσότερο αέρα στο intercooler. Τέλος ο διευθυντής σχεδιασμού της Corvette αναφέρθηκε στο γεγονός πως αυτό το αυτοκίνητο παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από οποιοδήποτε αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της GM.






















































































Εσωτερικό:
Στο "πιλοτήριο" του αυτοκινήτου έχουνε γίνει εργασίες αναμόρφωσης ώστε να τονίσει τον οδηγό. Flat-bottom τιμόνι, περιθώριο επιλογής ανάμεσα σε GT και Ανταγωνιστικά Σπορ καθίσματα, δέρμα Νάπα, επενδύσεις αλουμινίου και ίνες άνθρακα είναι κάποιες από τις επιλογές που θα μπορεί να κάνει ο υποψήφιος αγοραστής!






















2015 Chevrolet Corvette Z06


  • Αρχική Τιμή:                           85.000$
  • Κινητήρας:                             6,2L/630-hp υπερτροφοδοτούμενος V-8 16-βαλβίδων
  • Μετάδοση:                             7-σχέσεων χειροκίνητο, 8-σχέσεων αυτόματο
  • Απόβαρο:                               1.565 κιλά
  • Μεταξόνιο:                             2.717 χλ
  • Μήκος, Πλάτος, Ύψος:         4,5μ. x 1,9μ. x 1,1μ.
  • 0-100:                                    3.4 - 3.6 sec 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για οποιαδήποτε πληροφορία η βοήθεια μη διστάσετε να επεικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της σελίδας μας στο facebook. https://www.facebook.com/aksioperiergo/