Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017













Με 32.000 λίρες θα αρχίσει να πωλείται το καλοκαίρι που μας έρχεται στην Αγγλία, το Mini Cooper SE Countryman ALL 4, οπότε οι τυχόν ενδιαφερόμενοι και έχοντες τα βαλάντια να υπολογίζουν μια αρχική τιμή, περίπου στα 36.500 ευρώ, χωρίς τον ΦΠΑ, για την όμορφη χώρα μας!


Ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας και ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας δουλεύουν παρεούλα ώστε να παράξουν συνολική ισχύ της τάξης των 165  kW  ή αλλιώς 224 hp! Εντυπωσιακότατη είναι επίσης η μέση κατανάλωση των 2,3λίτρων / 100 χλμ και οι εκπομπές CO2 49  g / km (κύκλος δοκιμών Ε.Ε. για plug - in hybrid μοντέλα). Αξίζει να σημειωθεί πως το συγκεκριμένο μοντέλο, είναι το πρώτο της εταιρίας που προσφερεί αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με σχεδόν μηδενικούς ρύπους!
Ο κινητήρας καύσης κινεί τους εμπρόσθιους τροχούς του οχήματος, ενώ ο ηλεκτροκίνητος τους πίσω, σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης AWD. Τελική ταχύτητα 125χλμ και αυτονομία έως 40χλμ για την ηλεκτροκίνηση, σε διαδρομές τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης για το Mini Cooper SE Countryman ALL 4.


Πιο αναλυτικά:
Το πρώτο plug - in hybrid μοντέλο της μάρκας. Υψηλής ποιότητας εξαρτήματα του BMW Group eDrive , προσαρμοσμένα στις προδιαγραφές του μοντέλου και βασισμένα στην τεχνογνωσία του τμήματος BMW iPerformance. 
3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας και ηλεκτροκινητήρας παράγουν συνολικά 165  kW /224  hp. Κατανάλωση στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών: 2,3 lit /100χλμ , εκπομπές CO 2 : 49  g /χλμ. Τελική ταχύτητα με ηλεκτρικό πρόγραμμα 125χλμ, με αυτονομία 40χλμ. Μοναδική οδηγική εμπειρία χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα AWD ALL 4. Μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης φορτίζεται σε επιτοίχιο πίνακα ( wallbox ) σε 2:15   ώρες. Τρία προγράμματα λειτουργίας επιλέγονται μέσω του διακόπτη eDrive. Ενδείξεις ειδικές για υβριδική έκδοση.

Συνδυασμός τεχνολογίας eDrive και MINI TwinPower Turbo.
Με 0-100χλμ σε 6.8΄΄ ο τεχνολογίας MINI TwinPower Turbo 3-κύλινδρος 1500 κ.εκ. βενζινοκινητήρας,  από την πιο πρόσφατη γενιά κινητήρων του BMW Group, βρίσκεται κάτω από το καπό του αυτοκινήτου και αποδίδει μέγιστη ισχύ 100  kW /136  hp, παρουσιάζοντας μέγιστη ροπή 220 Nm , διαθέσιμη από τις 1-250  στροφές!  Στο MINI Cooper S E Countryman ALL 4, ο κινητήρας καύσης συνδυάζεται με ένα τροποποιημένο 6-τάχυτο κιβώτιο Steptronic . Αυτό μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς.
Βενζινοκινητήρας Mini Cooper SE Countryman ALL 4







Κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών είναι τοποθετημένος ο ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 65 kW /88 hp, μια ιδιαίτερα υψηλή τιμή όπως μπορεί να αντιληφθεί κάποιος λαμβάνοντας υπόψη το μικρό μέγεθος και βάρος του, ενώ παράγει μέγιστη ροπή 165 Nm που είναι διαθέσιμη άμεσα από την εκκίνηση του. Μέσω ενός κιβωτίου μιας σχέσης και δύο σταδίων η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα μεταφέρεται στον πίσω άξονα.
Ηλεκτροκινητήρας Mini Cooper SE Countryman ALL 4


Μπαταρία ιόντων λιθίου: συμπαγής, ισχυρή και βασισμένη σε αποκλειστική τεχνογνωσία.
Αποτελούμενη από πέντε μονάδες, κάθε μία από τις οποίες αποτελείται από 16 κυψέλες, η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη μπροστά από τον ηλεκτροκινητήρα και κάτω από το πίσω κάθισμα. Η χωρητικότητα της μπαταρία υψηλής τάσης είναι 7.6 kWh και φορτίζεται μέσω ενός επιτοίχιου πίνακα με ισχύ φόρτισης 3.6  kW,  σε κάτι λιγότερο από 2,5 ώρες. Η φόρτιση σε στάνταρ οικιακή πρίζα διαρκεί περίπου 3,5 ώρες. Παρόμοια με τον ηλεκτροκινητήρα, παράγεται στο εργοστάσιο του Dingolfing και η μπαταρία. Το εργοστάσιο του Dingolfing είναι το πρότυπο κέντρο του BMW Group για την πατενταρισμένη τεχνολογία eDrive .


Δύο κινητήρες και 4κίνηση.
 Μόνο μία από τις δύο κινητήριες μονάδες χρησιμοποιείται υπό φυσιολογικές συνθήκες, ενώ η άλλη ενεργοποιείται επιπρόσθετα, οποιαδήποτε στιγμή, για βελτίωση όχι μόνο των επιδόσεων, αλλά και χάρην της οικονομίας και της ευστάθειας. Αναλύοντας συνεχώς τόσο την κατάσταση στο δρόμο όσο και τις επιθυμίες του οδηγού, η μονάδα Dynamic Stability Control ( DSC ), δίνει το απαιτούμενο σήμα για την ενεργοποίηση του ηλεκτροκινητήρα. «Έχουμε ένα ευφυές σύστημα all - wheel drive που διασφαλίζει τέλεια κίνηση ανεξαρτήτως των καιρικών και οδικών συνθηκών», εξηγεί ο Uwe Seitz , project manager του MINI   Cooper   SE   Countryman   ALL 4.

eDrive διακόπτης: αποκλειστική ηλεκτροκίνηση με το πάτημα ενός μπουτόν.
Ο διακόπτης eDrive, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για επιλογή μεταξύ των τριών προγραμμάτων λειτουργίας από τον οδηγό.

AUTO eDRIVE και MAX eDRIVE.
Αμιγής ηλεκτροκίνηση μέχρι τα 80χλμ με την επιλογή AUTO eDRIVE, ενεργοποιώντας τον κινητήρας καύσης επίπροσθετα σε ταχύτητες υψηλότερες των 80χλμ, ιδιαίτερα στις απότομες επιταχύνσεις ή όταν η φόρτιση της μπαταρίας πέσει κάτω από 7%. 

Αμιγής ηλεκτροκίνηση μέχρι 125  km / h , ενώ ο κινητήρας καύσης ενεργοποιείται επιπρόσθετα σε υψηλότερες ταχύτητες ή στο kickdown .

SAVE BATTERY
Με την επιλογή SAVE BATTERY γίνεται χρήση του κινητήρα καύσης, ενώ η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας διατηρείται πάνω από 90% ή αυξάνεται σε αυτό το επίπεδο μέσω της μίζας/γεννήτριας.

Το MINI Cooper SE Countryman ALL 4 λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση μέχρι την ταχύτητα των 80χλμ στην προεπιλεγμένη ρύθμιση AUTO eDRIVE. Αυτόματα ενεργοποιείται και ο κινητήρας καύσης σε υψηλότερες ταχύτητες, καθώς και στην περίπτωση πολύ υψηλών φορτίων. Στη λειτουργία MAX eDRIVE το όχημα βασίζεται μόνο στον ηλεκτροκινητήρα μέχρι τα 125χλμ . Επιπλέον, το SAVE BATTERY mode μπορεί να ανακουφίσει τη μπαταρία υψηλής τάσης ή να αυξήσει τη φόρτισή της σε τουλάχιστον 90%, ώστε να υπάρχει επάρκεια ηλεκτρικής ενέργειας για μετέπειτα χρήση.

Επίσης, εντυπωσιακό είναι το γεγονός, πως αν ενεργοποιηθεί η καθοδήγηση διαδρομής και το MINI Cooper SE Countryman ALL 4 διαθέτει σύστημα πλοήγησης, το σύστημα προληπτικής διαχείρισης ενέργειας διασφαλίζει ότι τα κατάλληλα τμήματα της διαδρομής θα διανυθούν μόνο με ηλεκτροκίνηση. 


Τέλος, στη βασική έκδοση και όσον αφορά το εσωτερικό του αυτοκινήτου, ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα η οθόνη των 6,5 ιντσών, η οποία μπορεί να υποστηριχθεί και από λειτουργία αφής, καθώς και το μπουτόν start/stop στο κέντρο του πάνελ διακοπτών και μία ένδειξη επιδόσεων στον πίνακα οργάνων στην κολώνα του τιμονιού. Επιπλέον, το MINI Country Timer, είναι ένα λογισμικό το οποίο παρέχει πληροφορίες όπως η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, επιλογές λειτουργίας του υβριδικού συστήματος, καθώς και τη διάρκεια και την ένταση της οδήγησης σε ολισθηρό ή λιθόστρωτο και με κλίση οδόστρωμα.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για οποιαδήποτε πληροφορία η βοήθεια μη διστάσετε να επεικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της σελίδας μας στο facebook. https://www.facebook.com/aksioperiergo/